CanTik daN sIHat iTu NikMat AllaH

Tq for visiting my blog!! Blog UmmiAbiDanHannah (UADH) is a place for me to sharing my family life story with my dear hubby Naim Alfaiz Yaacob , our beautiful princess Hannah Amani and charming prince Nuh Amirun. I'm also a Shaklee Independent Distributor. Would like to sharing how to become more healthy and more pretty through this blog. Sharing is Caring. Please feel free to pm me for any inquiries!! I'll give the best for all my customers!!

Sunday, April 7, 2013

Buat anda yang sering sakit!!!

April promotion dah tiba...
Khas untuk anda yang sering sakit dan ingin meningkatkan imunisasi tubuh!!!
Hanya untuk bulan ini..Buy 6 free 1.. Kalau tak promo harga 1 box RM181.25tau..
Haa..cube kire dah jimat bape RM kalau beli time promo ni..



Sila contact wawa untuk konsultasi secara percuma. insyaAllah wawa akan membantu anda..

facebook : http://www.facebook.com/nur.h.khusaini
email : ummiabidanhannah@hotmail.com
hp (softbank) : 090-2039-7072whatsapp : 008190-2039-7072
hp email : flowerkissgurl@i.softbank.jp
                  hazwani@i.softbank.jp

No comments:

Post a Comment