CanTik daN sIHat iTu NikMat AllaH

Tq for visiting my blog!! Blog UmmiAbiDanHannah (UADH) is a place for me to sharing my family life story with my dear hubby Naim Alfaiz Yaacob , our beautiful princess Hannah Amani and charming prince Nuh Amirun. I'm also a Shaklee Independent Distributor. Would like to sharing how to become more healthy and more pretty through this blog. Sharing is Caring. Please feel free to pm me for any inquiries!! I'll give the best for all my customers!!

Tuesday, September 3, 2013

CoQHealth Plus

Assalamualaikum n Happy Lunch Hour!!!
Alhamdulillah lagi half day dan boleh jumpe my baby girl..Rindu sgt2..
Baru 14 bulan tapi bijak dan banyak akal..

Semalam, wawa ada post pasal CoQ10..Hari ini wawa nak share pasal apa kelebihan CoQ10 shaklee atau lebih dikenali dengan CoQHealth Plus...

CoQHealth Plus
CoQHealth Plus mengandugi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan didalam kapsul bioketersediaan dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik. CoQ10 telah di tunjukkan dapat:


  • Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
  • Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
  • Meningkatkan peredaran darah
  • Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 didalam darah
Dos Pengambilan : 1 kapsul selepas makan.

Perbezaan Shaklee
  • Untuk mendapatkan jumlah yang setara dengan 28mg CoQ10 didalam CoQHealth Plus, anda perlu memakan hampir 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli.
  • Kombinasi oQ10 dan Vitamin E dipercayai untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat didalam Vitamin E kerana CoQ10 membantu mengitar dan menjana semula vitamin E, untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel-sel tubuh.
  • Ekstrak Teh Hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan endothelium ( lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung )
  • CoQ10 berasal dari sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis. Bahan mentahnya merupakansatu-satunya CoQ10semulajadi daripada yis yang ditapai yang terdapat pada masa kini, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketesediaan CoQ10 nya
  • Tanpa Gluten


    So, anda yg berminat nak cuba bole contact wawa k..

    facebook : http://www.facebook.com/nur.h.khusaini
    email : ummiabidanhannah@hotmail.com
    hp (softbank) : 090-2039-7072 whatsapp : 008190-2039-7072
    hp email : flowerkissgurl@i.softbank.jp
                      hazwani@i.softbank.jp


No comments:

Post a Comment